دسته بندی نشده

همه چیز درباره نمایشگر ریزشی آسانسور

نمایشگر ریزشی آسانسور

بدون، شک افرادی که قصد راه اندازی یا ارتقای آسانسور را دارند نام نمایشگر ریزشی آسانسور را شنیده اند. در حال حاضر، آسانسور یکی از مدرن ترین تجهیزات آپارتمان ها برای جابجایی افراد و یا تجهیزات می باشند. از این رو، روز به روز، فناوری های جدیدتری برای ارتقای این سازه، طراحی و تولید می شود که نمایشگر ریزشی آسانسور، یکی از آن ها است. البته نمایشگرهای متنوعی برای آسانسور، موجود است که شامل نمایشگرهای LED، گرافیکی و سون سگمنت می باشد. اما ما قصد داریم در این محتوا به معرفی نمایشگر ریزشی آسانسور بپردازیم.

بنابراین اگر تمایل دارید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید می توانید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

 

اهمیت نمایشگر ریزشی آسانسور

مطمئنا افراد زیادی هستند که با ترس و دلهره وارد آسانسور می شوند و از جابجایی با آن اضطراب دارند. چرا که فضایی در بسته است و چند نفر را به طور همزمان جابجا می کند که در اکثر مواقع، این افراد، غریبه هستند. در اینجا است که وجود نمایشگر آسانسور، اهمیت پیدا می کند. در واقع، یکی از مهم ترین دلایل تعبیه این نمایشگرها برای آرامش خاطر مسافران است.

در واقع این نمایشگر با قابلیت هایی که به مسافران ارائه می دهد کمک می کند ترس و اضطراب آن ها کاهش یابد. یکی از مهم ترین قابلیت های تمام نمایشگرها من جمله، نمایشگر ریزشی آسانسور، نمایش دادن طبقه ای است که مسافر در آن قرار دارد. همچنین این ابزار، جهت حرکت آسانسور را هم نشان می دهد. اینکه به سمت بالا حرکت می کند یا پایین. با این قابلیت ها خیال مسافر، راحت می شود و متوجه می شود که در کدام، جهت حرکت و در کدام طبقه، قرار دارد.

 

اهمیت نمایشگر ریزشی آسانسور

 

در واقع، قرار گرفتن در مکانی در بسته که ندانید در چه موقعیتی هستید برای هر شخصی ترسناک است. به همین دلیل، قرار دادن تجهیزاتی که موقعیت مکانی را به مسافران آسانسور، اطلاع دهد یک تکنولوژی بی نظیر است. بدون این تکنولوژی، دغدغه های مختلفی ذهن مسافر را درگیر می کند. مثلا اینکه نگران می شود زودتر یا دیرتر از موعد، پیاده شود یا افرادی که دیرتر از او سوار آسانسور شدند زودتر و در طبقات پایین تر، پیاده شوند. ولی نمایشگر آسانسور به مانند یک تابلو اعلانات به مسافران اطلاع می دهد در چه موقعیت مکانی قرار دارند.

این تکنولوژی به قدری پیشرفت کرد که نمایشگرهایی که فقط با عدد، موقعیت مکانی آسانسور را نشان می دادند کنار گذاشته و نمایشگرهای مدرن تری مثل نمایشگر ریزشی آسانسور پا به عرصه گذاشتند.

 

 

نمایشگر ریزشی آسانسور چیست؟

 

نمایشگر ریزشی آسانسور چیست

نمایشگرها مدرن، قابلیت های جدیدی را به مسافران ارائه می دهند. حتی برخی از آن ها قابلیت پخش انواع کلیپ های کوتاه و بلند را دارند که سبب سرگرم شدن مسافران حین حرکت می شود.

از آنجایی که آسانسور به یکی از ضروری ترین امکانات ساختمان ها خصوصا ساختمان تجاری و ادرای بزرگ تبدیل شده است باید از جدیدترین تکنولوژی هایی که برای ارتقای این سازه، طراحی می شود استفاده نمود تا آرامش و امنیت مسافران را افزایش داد. نمایشگر آسانسور ریزشی یکی از این تجهیزات مدرن است که در انواع مختلفی طراحی و تولید می شود.

 

این مطلب را هم بخوانید: همه چیز درباره پخش و خرید عمده دکمه آسانسور

 

در واقع، نمایشگر ریزشی، یک قطعه الکترونیکی و یکی از اجزای برد پنل آسانسور است که استفاده از آن در پنل ها بسیار حائز اهمیت می باشد. پنل آسانسور به دو بخش داخلی و بیرونی، تقسیم می شود که یکی داخل کابین و دیگری، بیرون کابین و کنار درب آسانسور قرار دارد. وظیفه هر دو پنل، فرمان دادن به آسانسور است و برای این کار، دارای دکمه و نمایشگر هستند. دکمه پنل داخلی، به منظور تعیین کردن طبق مد نظر و نمایشگر آن، شماره طبقات، جهت حرکت، کلیپ و سایر قابلیت های جدید را نشان می دهد.

 

نمایشگر پنل بیرونی، دو جهت بالا و پایین را نشان می دهد که به مسافر نشان دهد آسانسور در چه وضعیتی و کدام طبقه قرار دارد. به همین دلیل، نمایشگرهای آسانسور یکی از مهمترین اجزای این سازه بشمار می روند. در ابتدا فقط نمایشگرهای ساده که عدد را نشان می دادند در بازار موجود بود. اما امروزه نمایشگرهایی مثل نمایشگرهای ریزشی که قابلیت پخش کلیپ و عکس دارند بسیار رایج شده است. کاربران نیز به منظور شیک و لاکچری شدن آسانسور، از این نمایشگرها استفاده می کنند.

 

 

 

ویژگی های نمایشگر ریزشی آسانسور

در حال حاضر، نمایشگرهای ریزشی متنوعی در بازار موجود است که از جمله آن می توان به نمایشگر ریزشی R200، نمایشگر ریزشی R500، نمایشگر ریزشی طبقه آسانسور و  نمایشگر گرافیکی ریزشی داخل کابین اشاره کرد. طبیعتا هر کدام از این نمایشگرها ویژگی های خاص خود را دارند.

به عنوان مثال، از ویژگی های نمایشگر ریزشی طبقه آسانسور می توان به نمایش طبقات، هشدار دهنده صوتی در مواقع اضافه بار، نشان دادن جهت با افکت های حرکتی و افزایش طول عمر پنل اشاره کرد.

از ویژگی های نمایشگر ریزشی R200 می توان به وضعیت صفحه نیمه روشن آن اشاره کرد که سبب می شود عمر نور زمینه نمایشگر LCD آسانسور افزایش یابد. طراحی فشرده، تنوع رنگی، طراحی زیبا و شکیل و برخورداری از قابلیت Demo از دیگر ویژگی های این نمایشگر ریزشی است.

 

این مطلب را هم بخوانید: بهترین راهنمای نصب شستی آسانسور

 

به طور کلی، اغلب نمایشگرهای ریزشی از ویژگی های مشترکی مثل قابلیت درج متن به صورت لیزری یا الکتروشیمیایی، نصب بلندگو برای اعلام طبقات، نورپردازی های ال ای دی، نصب مانیتور به منظور پخش تیزرهای تبلیغاتی، امکان نصب گوشی و آیفون و نمایش فیلم و قابلیت تعویض فلش برخوردار هستند.

 

ویژگی های نمایشگر ریزشی آسانسور

 

خرید از مجموعه متالیفت

شرکت معتبر متالیفت یکی از معتبرترین مجموعه های داخلی است که در زمینه تولید انواع نمایشگرهای آسانسور مشغول می باشد. نمایشگر ریزشی یکی از معروف ترین محصولات این شرکت است که این مجموعه، آن را در طرح، ابعاد و رنگ های متنوعی طراحی و تولید می کند. از مهمترین قابلیت های این نمایشگر می توان به پخش انواع کلیپ و عکس به صورت افقی و عمودی اشاره کرد.

به طور کلی، هدف مجموعه متالیفت، تولید انواع نمایشگرهای ریزشی باکیفیت، با دوام و با قابلیت نصب ساده است. این مجموعه برای تحقق این هدف از کادری مجرب و متخصص، مواد اولیه باکیفیت و بروزترین سیستم های نرم افزاری دنیا بهره می گیرد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + نوزده =